FOUR SEASONS

Europa - Cipru - Larnaca - Limassol

Superb 9.3 Booking.com Hotelul complet renovat in 2016 se afla pe o plaja de nisip la est de Limassol, aproximativ la jumatatea distantei intre aeroporturile din Larnaca si Paphos si la numai cateva minute de mers cu masina fata de centrul orasului Limassol. Resortul de lux este definitia luxului si a stilului, combinand facilitati impecabile cu servicii de inalta clasa.
Verifica disponibilitate
Facilitati
  • Conditii de plata
  • In cazul pachetelor (cu transport inclus, de tip charter sau zbor pe curse regulate), plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB):
    - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei;
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

    2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM)
    - 20% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare
    - 40% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
     
    3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor;
     
    In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza:
    1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB)
    - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel;

    2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB)
    - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii
    - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;

  • ATENTIE! Conform OG2/ 2018, la momentul ofertarii unui pachet de serviciii de calatorie, agentia de turism organizatoare si agentia de turism intermediara, atunci cand pachetul este vandut prin intermediul acesteia, trebuie sa furnizeze calatorului  urmatoarele informatii:
     
    1. INFORMATII PRECONTRACTUALE aplicabile pachetului, diferite in functie de destinatie, care se descarca AICI
     
    2. FORMULARUL cu INFORMATII STANDARD pentru contractele privind pachetele de servicii de calatorie, trebuie semnat de calator si se descarca AICI.
     
    Informatiile de mai sus sunt valabile si vor fi folosite doar in cazul in care Cocktail Holidays este agentia organizatoare, iar agentia de unde se oferteaza / achizitioneaza pachetul actioneaza ca intermediar.
    Cocktail Holidays nu isi asuma raspunderea in cazul in care informatiile de mai sus nu sunt inmanate turistilor, la momentul ofertarii pachetelor.
     
    Oferta generata din sistemul agentiei Cocktail Holidays, impreuna cu informatiile precontractuale si formularul cu informatii standard sunt parte integranta a contractului privind pachetul de servicii de calatorie achizitionat si nu pot fi modificate decat prin acordul explicit al partilor contractante.
  • Protectia datelor cu caracter personal
  • Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.

  • Date generale despre documentele de calatorie
  • Cipru este o tara insulara in Marea Mediterana – membra a Comunitatii Europene.
     
    Cetatenii romani pot calatori doar cu CI, dar in acelasi timp si cu pasaport turistic valabil.
    Copii sub 14 ani calatoresc cu pasaport turistic individual.
    Tinerii casatoriti - documentele individuale de calatorie nu trebuie sa fie cele anulate urmare a casatoriei civile!
     
    Minorii care calatoresc fara parinti trebuie sa aiba un set de documente pentru a trece frontiera:
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acesta trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al parintelui care nu este prezent in deplasare;
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, iar celalalt este decedat, trebuie sa fie prezentat la organele de frontiera certificatul de deces.
    -Daca minorul calatoreste cu un singur parinte, acestia fiind in divort, trebuie sa prezinte la frontiera acceptul notarial al celui de-al doilea parinte. Sau daca divortul s-a terminat, documente doveditoare – hotarare judecatoreasca definitiva de incredintare si copie dupa actul de divort.
    -Daca minorul calatoreste fara nici un parinte, adultul care-l primeste in grija trebuie prezinte acordul ambilor parinti autentificat la notariat si cazierul juridic.
    Date actualizate despre documentele necesare pot fi citite pe www.politiadefrontiera.ro.
    Agentia de turism organizatoare nu este raspunzatoare pentru decizia organelor de frontiera de a nu accepta turistul sa paraseasca teritoriul Romaniei sau sa-i acorde intrarea pe teritoriul statului unde face sejurul, chiar daca dispune de toate documentele necesare deplasarii.
  • Informatii utile
  • •Camerele sunt distribuite de receptie, iar cazarea in prima zi si predarea in ultima zi se va face in functie de politica orara a fiecarui hotel si in functie de disponibilitatile de moment (in general cazarea se face dupa ora 14:00, iar predarea camerei pana in ora 12:00);
    •Tipul de camera se solicita de la inscriere. Atentie! Patul dublu( matrimonial) poate fi in unele hoteluri format din doua paturi de o persoana alipite. Al treilea difera in functie de dotarea fiecarui hotel: pat de o persoana, pat pliant sau o canapea.
    •Exista hoteluri unde copilul pana la 12 ani este acceptat sa doarma in pat cu parintii si astfel are gratuitate la cazare sau o reducere foarte mare.
    •Unii hotelieri solicita garantii si plati suplimentare pentru utilizarea facilitatilor din camera (ex. mini bar/ frigider, seif, aer conditionat) daca nu este mentionat altfel. Recomandam turistilor, ca in momentul cazarii in hotel, sa solicite la receptie detalii despre aceste costuri suplimentare; la unele hotelurile de 4 si 5 stele se solicita garantie numerar sau card, ce se restituie/deblocheaza la predarea camerei. Aceste sume se blocheaza pentru garantarea platii facilitatilor hotelului;
    •Toate unitatile de cazare, precum si mijloacele de transport sunt clasificate de catre organismele abilitate ale tarilor de destinatie, conform procedurilor interne si normativelor locale, care difera de la o tara la alta;
    •Tinuta decenta este obligatorie pentru orice cina servita la unul din restaurantele hotelului. Domnii au acces cu pantalon lung si incaltaminte inchisa (nu in pantalon scurt si papuci sau sandale), iar doamnele in tinuta decenta.
    •Corectitudinea numelor si a datelor personale ale calatorilor, intra in responsabilitatea agentiei intermediare/ a agentului care a efectuat inscrierea. Orice modificare se taxeaza cu 25€/modificare/rezervare;
  • ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.

  • Conditii de penalizare in caz de anulare
  • Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele:
    - 20% din pretul din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face incepand cu data confirmarii serviciilor, pana cel tarziu cu 31 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 40% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 30 - 25 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 60% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 24 - 15 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 80% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul 14 - 5 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii;
    - 100% din pretul pachetului de servicii/persoana, daca renuntarea se face în intervalul de maxim 4 zile inainte de data inceperii sejurului, exceptand ziua plecarii sau prin neprezentarea la program.
  • Spa & Wellness
  • Centrul Spa are piscina interioara, hammam, sauna si ofera o gama vairata de masaje, tratamente corporale si faciale, ingrijirea mainilor si picioarelor.

  • Facilitati copii
  • Copiii au la dispozitie loc de joaca interior (intre 3-8 ani, 09:00-22:00, supravegheat), mini club (deschis in iulie-august, pentru copii intre 7-13 ani), activitati pentru copiii intre 13-17 ani (tenis de masa, concursuri de tenis, pictura pe tricouri, pictura pe ceramica, bingo, demonstratii de scuba diving, diverse jocuri si concursuri). La solicitare se ofera servicii de supraveghere a copilului (contra cost, solicitarea se face cu 24 ore inainte). In restaurantul principal si in cel italian sunt disponibile meniuri speciale pentru copii si cei mici pot servi cina mai devreme.

  • Drinks & Food
  • Hotelul ofera micul dejun bufet. Optional, contra cost, se poate opta pentru supliment de pranz si/sau cina. Hotelul are 4 restaurante (1 bufet, 3 A la carte: italian, pescaresc, oriental) si 4 baruri (principal, la piscina principala, la piscina din zona destinata exclusiv adultilor, pe plaja).

  • Sport si divertisment
  • Oaspetii hotelului au la dispozitie: piscina exterioara pentru adulti si copii, piscina interioara, centru Spa, sala fitness, 2 terenuri de tenis cu iarba artificiala, tenis de masa, scoala de scufundari PADI, sporturi nautice, animatie, canoe, windsurfing, inchiriere biciclete, biliard.

  • Facilitati camera
  • Cele 279 de camere au: TV, o selectie de filme de ultima ora si programe pentru copii (contra cost), acces gratuit la internet WIFI, aer conditionat, mini bar, seif electronic, facilitati pentru prepararea ceaiului si a cafelei, aparat Nespresso, baie cu cabina de dus si/sau cada, sau cada jacuzzi cu dus, halate si papuci, uscator de par, balcon mobilat. Camerele Superior au 33 mp si capacitate maxima de 3 persoane. Camerele Family au 39 mp si capacitatea maxima de 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii. Cele cu terasa mare au sezlonguri pe terasa. Camerele Beach Studio au 39 mp si capacitate maxima de 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii. Cele de la parter au o terasa mare, cu sezlonguri si acces direct spre gradina si plaja. Camerele Junior Family Suite au 54 mp, sunt formate din 2 incaperi separate de o usa si au capacitate maxima de 3 adulti sau 2 adulti si 2 copii.

  • Facilitati hotel
  • Hotelul ofera urmatoarele facilitati si servicii: receptie 24h, depozitarea bagajelor, magazine, inchiriere masini si biciclete, capela, seifuri, lift, frizerie/coafura/cosmetica, facilitati pentru persoanele cu dizabilitati, room service, spalatorie, curatatorie, acces gratuit la internet WIFI, parcare, restaurante, baruri, piscina exterioara, tobogan, piscina interioara, facilitati pentru copii, sporturi nautice pe plaja, scufundari, centru Spa, canoe, windsurfing, tenis de masa, biliard, centru fitness, teren de tenis.

  • Localizare:
  • Hotelul se afla pe o plaja cu nisip, la 11 km de centrul orasului Limassol si 9.5 km de marina. Portul din Limassol este la 18 km, iar aeroportul din Larnaca este la cca 60 km. Agios Tychonas este alegerea ideala pentru cei care doresc sa se relaxeze pe malul marii si sa incerce mancarurile locale in restaurantele din apropiere.